Its True~



I want to share something.......


Psikologist mengatakan:


1. Apabila seseorang itu terlalu ketawa
terbahak-bahak biarpun hanya perkara kecil
yang langsung tidak lucu dan kelihatan
bodoh, dia sebenarnya seorang yg
mempunyai jiwa yg sangat sunyi.

2. Sekiranya seseorang itu banyak tidur, dia
org yang kuat bersedih.

3. Apabila dia kurang bercakap tetapi pantas
dalam berbicara, bermakna dia menyimpan
seribu rahsia.

4. Sekiranya dia sukar untuk mengeluarkan
airmata, dia seorang yg lemah.

5. Kalau senang menangis meskipun benda
yg kecil sahaja, dia seorang yg berhati
lembut.

6. Dan sekiranya dia cepat marah biarpun
perkara sekecil kuman, itu bermakna dia
perlukan kasih sayang.

aku rasa nombor 1, 2 dan 5 ada kaitan dengan aku.. rasanya tepat kott... heheh. ^^ Nombor 1 tuh jiwa yg sunyi.........? wow! haha. mungkin la kott.. yg nombor 2 tuh memang xboleh disangkal lagi.. Banyak tido. hmm, i really love to sleep!! semua orang tahu kenyataan tuhh.. lagipun aku nh memang jenis yg slalu sedey2 nh.. huhuhu. yg nombor 5 uhh.... ehemm, nmpk x? berhati lembut tuuuuhhh.... hehehe. ;) xtaw la betol ke x.. tapi aku mmg jenis yg sng nangis. tengok citer sedey skit mule laa bergenang airmata tuhh.. malu woo.... hihik. ape2 pon,, terimalah diri aku seadanya.. aku nh cume insan yg lemah yg sering melakukan kesilapan.. dari situ laa kite dapat pengajaran kann.. insyaALLAH. :)

Comments

Fakhira Fazil said…
Seorg yg berhati lembut?? Nak muntah boleh takkk? HAHAHAHA

Popular Posts